Se zgodi. In ko se, želimo to rešiti skupaj z vami, hitro in učinkovito. Za primere reklamacij smo vam pripravili obrazec, ki vas vodi skozi postopek oddaje in omogoča hitrejše reševanje.
Hvala, ker ste nas opozorili na vašo težavo.
Iskreno se opravičujemo za morebitne nevšečnosti. Vedite, da je vaše zadovoljstvo naša najvišja prioriteta, zato bomo vašo zadevo preiskali v čim krajšem možnem času.
Reklamacijski zahtevek je obvezna priloga za obravnavo reklamacije/garancije, zato kliknite na spodnji obrazec in ga izpolnite v vseh predvidenih poljih ter ga pošljite skupaj z izdelkom, ki ga reklamirate.
Če želite, da izdelek, v skladu z garancijskimi pogoji, prevzamemo na naše stroške, vas prosimo, da nas kontaktirate na telefon +386 2 629 6720 ali elektronski naslov [email protected].
Pokličite nas:
+386 (0)2 62 96 720
Pišite nam:
[email protected]