Splošni pogoji poslovanja ter izvajanje storitev preko spletne trgovine ELPRO LEPENIK & CO. - Medsebojne pravice in dolžnosti
Za nujne situacije zastojev in okvar koristite našo 24 h izdelavo temperaturnih tipal in merilno regulacijske opreme. Medtem, ko ste vi na poti do nas, mi že delamo. Več o tem >
Garantiramo vam 100 % izhodno kontrolo ELPRO temperaturnih tipal.Več o tem >
Sledimo načelom trajnosti, zato projektiramo in izdelujemo tako, da lahko kalibriramo, popravljamo, recikliramo, ponovno uporabimo. Več o tem >
Podatke, skice in specifikacije o temperaturnih tipalih trajno hranimo, zato jih lahko ponovimo čez 1, 10, 20 let. Več o tem >

Splošni pogoji poslovanja ter izvajanje storitev preko spletne trgovine ELPRO LEPENIK & CO.

SPLOŠNO

S temi pogoji družba ELPRO Lepenik & Co. d.o.o. (v nadaljevanju: prodajalec) določa postopke, načine in ukrepe za uresničevanje poslovanja ter izvajanja storitev preko prodajalčeve spletne trgovine, ki se nahaja na naslovu www.elpro.si. S spletno trgovino prodajalec ponuja svoje izdelke in storitve, kupci pa jih kupujejo. Prodajalec dobavlja/izvaja in prodaja izdelke/storitve iz prodajnega programa spletne trgovine izključno pod v nadaljevanju zavedenimi pogoji. Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in mednarodnimi kodeksi elektronskega poslovanja.

OSEBNA IZKAZNICA

Naziv: ELPRO Lepenik & Co. d.o.o.
Naslov (sedež): Ob gozdu 7c, Rogoza; 2204 Miklavž na Dravskem polju
Spletni naslov: www.elpro.si
E-pošta: [email protected]
Telefon: +386 2 62 96 720
Identifikacijska št. za DDV: SI 41479220
Matična številka: 1121456000
Davčna Številka: 41479220
Šifra dejavnosti: C26.510
Vložna številka: 11011100 Okrožno sodišče v Mariboru
Osnovni kapital: 7.500 EUR
Banka in poslovni račun: banka INTESA SANPAOLO d.d.; IBAN: SI56 1010 0005 2468 653
številka SRG: 199601515, datum vpisa 4. 3. 1997; zadnji vpis: 9. 6. 2022

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Prodajalec se zavezuje, da bodo uporabniku spletne trgovine (v nadaljevanju kupcu) vselej na voljo:

  • podatki o identiteti prodajalca (naziv in sedež družbe, številka registra, kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oziroma storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami, če so nadgradnja zakonskih;
  • informacije o dostopnosti izdelkov in/ali storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oziroma izvršitve storitev;
  • informacije o načinu plačila;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane kupca;
  • informacije o postopku s pritožbo kupca ter podatki o kontaktni osebi prodajalca za stike s kupci.

POMOČ KUPCEM

Informacije o naročilih, statusu naročila in dobavah v zvezi s spletnimi nakupi: 

[email protected]

+386 2 62 96 720

PON-PET, 7.00-15.00

Informacije tehnične narave in reklamacijski postopki v zvezi s spletnimi nakupi:

[email protected]

+386 51 228 494

PON-PET, 7.00-15.00

Nujna pomoč izven delovnega časa:

+386 41 626 771

CENE

Cene izdelkov/storitev so prikazane na spletnem naslovu www.elpro.si, pri izbranih produktih, ki jih kot primerne za spletno prodajo objavi prodajalec. Pri izdelkih, ki potrebujejo dodatne uskladitve glede zahtev naročnika, vgradnje ali uporabe uporabite obrazec »Povpraševanje«.  

Za spletne cene velja, da:

  • so v evrih;
  • so prikazane brez in z DDV (poudarjeno), obračun nakupa je z DDV;
  • veljajo samo za spletne nakupe;
  • se lahko razlikujejo od cen v cenikih/ponudbah/pogodbah/ostalih dokumentih prodajalca;
  • si prodajalec pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen brez predhodnega obvestila;
  • veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti;
  • v primeru prodajalčeve napake pri objavi cene oziroma pri spremembi cene med procesom obdelave naročila, prodajalec kupcu omogoči odstop od nakupa in sporazumno rešitev v obojestransko zadovoljstvo;
  • ne veljajo nobeni, sicer običajni, popusti med prodajalcem in kupcem;
  • so akcijske cene časovno in količinsko omejene;
  • ne vsebujejo stroškov dostave;
  • ne vsebujejo dodatnih stroškov, kot so kalibracije, nastavitve, certifikacije ipd., razen za izrecno navedeno.

PONUDBA IZDELKOV, SPLETNI NAKUP

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.

Izberite izdelek, ki ima navedeno ceno in kliknite na povezavo »Dodaj v košarico«. Izdelek je dodan v nakupovalno košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite na ikono »«, ali na zavihek PRODUKTI, da se vrnete v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite na košarico. Prikaže se vsebina nakupa, s podatki o izbranem izdelku, ceni, količini, podatek o strošku dostave, ter možnostjo, unovčitve kupona. Nato kliknete na »Nadaljuj na blagajno« in sistem vas premakne v »Zaključek nakupa«. Izpolnite obrazec in kliknite na »Kupite sedaj«. Prikazalo se vam bo »Naročilo prejeto«, hkrati boste na vaš naslov elektronske pošte prejeli obvestilo o naročilu. Do košarice in posledično tudi do blagajne lahko od bilo kje na spletni strani oziroma spletni trgovini dostopate tako, da kliknete ikono košarica, ki se nahaja v zgornjem desnem kotu strani. Če želite odstraniti izdelek iz nakupovalne košarice, kliknite na rdeči križec pred izdelkom ali pa spremenite količino izdelkov na 0. S klikom na povezavo »Nadaljuj na blagajno« nadaljujete na »Zaključek nakupa«.

V kolikor želen izdelek nima navedene cene, trenutno ni na razpolago za spletni nakup, ker potrebuje dodatno preveritev vaših zahtev. Izpolnite obrazec Povpraševanje, ki se nahaja pri vsakem izdelku/storitvi, za uskladitev točnega tipa izdelka ali izdelek po naročilu. Če boste kasneje nakup še vedno želeli opraviti v spletni trgovini, bo izdelek po uskladitvi vnesen izključno za vaš nakup.

Za dokončanje naročila je potrebno izpolniti naslednja obvezna polja.

  • Podatki plačnika:

Vpisati je potrebno zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, država, ulica, poštna številka, mesto, telefon, e-poštni naslov), ki so potrebni za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.

  • Kupon – glejte točko 8.
  • Dostava na drug naslov:

Če želite dostavo na drug naslov, vpišete obvezne podatke: ime, priimek, država, ulica, poštna številka, mesto.

  • Pregled naročila:

Prikazali se bodo izdelki, ki ste jih dodali v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek dostave, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še pred zaključkom naročila.

  • Zaključek nakupa (naročila):

Preglejte posredovane podatke za dostavo, način plačila in vsebino nakupovalne košarice. Naročilo potrdite s klikom na »Kupite sedaj«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Naročilo prejeto« in naslednji podatki: št. naročila, datum, naslov elektronske pošte (e-mail) in ostale podrobnosti naročila (izdelek, delni znesek, strošek dostave, DDV, način plačila, znesek, naslov plačnika, naslov dostave).

  • Po izpolnitvi vseh obveznih podatkov je potrebno odkljukati, da se strinjate s pogoji poslovanja.
  • Po zaključku naročila v elektronski nabiralnik prejmete obvestilo: »Hvala za vaše naročilo«. Naročilo bo zadržano, dokler ne potrdimo prejema plačila.

Prodajalec si pridržuje pravico do zavrnitve nakupa v primeru, ko izdelka več ni v zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času.

KUPOPRODAJNA POGODBA

Prodajalec kupcu izda račun v elektronski obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Pri izdelkih po naročilu, odstop od kupoprodajne pogodbe ni mogoč, četudi prodajalec tak izdelek, po uskladitvi s kupcem, vstavi v spletno trgovino, da ga lahko kupec kupi na tak način. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku upravljalca. Kupec prejme potrditev naročila na naslov elektronske pošte, ki ga je podal pri zaključku naročila. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

DOBAVA IN PREVZEM

Izdelki bodo pripravljeni in odposlani na naveden naslov kupca v dogovorjenem roku. Prodajalec bo na naslov elektronske pošte kupca poslal obvestilo o odpremi pošiljke. V primeru, da je kupec naročil izdelke, ki jih prodajalec zaradi nepredvidljivih razlogov ne more odpremiti v obljubljenem roku, bo slednji o novem dobavnem roku obvestil na naslov elektronske pošte kupca.

Po prejemu kupnine bo vaše naročilo zaključeno.

Za pošiljke v drugo državo članico ES se DDV ne bo obračunal, če v času naročila prejemnik blaga sporoči ES številko DDV (V.A.T). Za dobave v državo, ki ni članica ES, se bo obračun izvedel v skladu s slovensko zakonodajo. Velja izključno zakonodaja za prodajo na ozemlju Republike Slovenije.  

Dobavljivost poročil/certifikatov, izjav o skladnosti in druge tehnične dokumentacije je potrebno predhodno preveriti (pogosto so to doplačila). Izdaje le teh po že opravljenem nakupu niso možne.  

Zahteve po EU preferencialnem poreklu in druge zahteve glede izvora in obdelave materialov je potrebno predhodno preveriti, naknadne zahteve in pripisi v naročilih za prodajalca niso obvezujoči.

Pri dobavah na lokacijo kupca, prodajalec dodatno zaračuna stroške dobave. Stroški dobave ne vsebujejo stroškov transportnega zavarovanja. Prodajalec vse dobave na lokacijo kupca vrši preko pogodbene kurirske ali poštne službe (v nadaljevanju dostavljavca). Izdelki so s strani prodajalca pakirani v osnovno namensko embalažo. Pakiranje zajema polnilni pakirni material za osnovno zaščito. V/na paketu se nahaja dobavnica ter ostale priloge, ki jih zahteva narava blaga (kontrolni listi, skice priklopov, navodila za uporabo, garancijski listi ipd.). Paket se preda pogodbenemu dostavljavcu, s tem preide odgovornost za izdelke na kupca. Dostava se izvrši na sedež kupca oziroma na naslov, ki ga kupec vnese pri naročilu. Za nujne dostave svetujemo predhodni telefonski klic.

Naročilo se lahko odda 24 ur na dan, vse dni v letu. Obdelali ga bomo v času našega delovnika.

UNOVČITEV KUPONA

Kupon je oblika ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine prodajalca in je časovno omejen. Aktivno kodo kupona objavi prodajalec ob izvajanju različnih promocijskih aktivnostih. Najpogosteje je koda kupona objavljena v novičniku, zato se priporoča prijava na e-novice, ki se nahaja v nogi spletne strani.  

Uporaba kupona:

  • polje za vnos kode kupona se pojavi v »Košarica«, pred zaključkom nakupa;
  • vnesite kodo kupona in kliknite »Unovči kupon«;
  • kupon je možno unovčiti le enkrat in ga ni možno zamenjati za gotovino;
  • kuponi se izključujejo z drugimi akcijskimi ponudbami.

PREKLIC SPLETNEGA NAKUPA

Prejeta naročila preko spleta se lahko brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi. Obvestilo o preklicu naročila se odda na naslov elektronske pošte [email protected]. V zadevo elektronskega sporočila je potrebno navesti “Preklic naročila”, v sporočilu pa naziv in/ali ime in priimek ter številko naročila.

SPREMEMBA SPLETNEGA NAKUPA

Do oddaje naročila dostavljavcu je mogoče spremeniti količine, način dostave in način plačila, če ni bilo že izvedeno s kreditno kartico.

Obvestilo o spremembi naročila se odda na naslov elektronske pošte [email protected]. V zadevo elektronskega sporočila se navede “Sprememba naročila”, v sporočilu pa naziv in/ali ime in priimek, številko naročila in spremembo.

HRAMBA NAROČIL

Vsa spletna naročila se hranijo na sedežu družbe ELPRO Lepenik & Co. d.o.o.; Ob gozdu 7c Rogoza; 2204 Miklavž na Dravskem polju, Slovenija. Kupec lahko dobi kopijo naročila s pisno zahtevo na naslov elektronske pošte [email protected]  ali po telefonu +386 2 62 96 720, od ponedeljka do petka od 7:00 do 15:00.

NAČINI PLAČILA

Plačilo mora biti izvršeno v celoti in po eni izmed naslednjih metod (izberete ob vnosu podatkov za oddajo naročila):

  • plačilo Po povzetju (gotovinska transakcija ob prejemu pošiljke);
  • plačilo Po predračunu (bančna transakcija pred pripravo izdelkov ali izvedbo storitve);  
  • plačilo S kreditno kartico.

Kupec plača izdelke in/ali storitve po cenah, ki veljajo na dan, ko je bilo naročilo oddano.

Plačilo po povzetju

Kupec ali njegov zastopnik mora biti prisoten ob dostavi pošiljke na izbran naslov, oziroma veljajo vsakokratni pogoji dostavljavca, ki lahko določajo drugače. Ob odpremi iz lokacije prodajalca kupec prejme napoved dobave na naslov elektronske pošte. Napoved dobave vključuje informacijo o znesku odkupnine.

Kupec naročene izdelke plača dostavljavcu z gotovino ob dostavi/predaji, oziroma veljajo vsakokratni pogoji dostavljavca, v kolikor le ta omogoča drugačen način plačila. Stroški dostave so navedeni v naročilu. 

Plačilo po predračunu

Prodajalec kupcu izstavi predračun z vsemi informacijami o naročilu in plačilu, na naslov elektronske pošte kupca.

Če kupec izbere plačilo po predračunu, bo po zaključenem naročilu na naslov elektronske pošte prejel vsa potrebna navodila za izvedbo transakcije.

Veljavnost predračuna

Predračun zavezuje prodajalca za čas, ki je naveden na predračunu. Če rok ni naveden, velja, da je rok veljavnosti predračuna en (1) dan.  

Plačilo s kreditno kartico

Če kupec izbere plačilo s kreditno kartico, lahko kupnino poravna preko spletne trgovine s kreditno kartico Visa ali Mastercard. V okenca, ki se pojavijo po izbiri načina plačila s kreditno kartico, vpišite zahtevane podatke vaše kreditne oziroma plačilne kartice. 

Kupec vzame na znanje, da prodajalec ne sprejema kakršnihkoli bančnih stroškov, provizij ali nadomestil. Vsa plačila morajo biti izvršena brez kakršnihkoli odbitkov, zadržanih zneskov ali pobotov.

ODDAJA POVPRAŠEVANJA

Za vsak produkt lahko kupec odda le povpraševanje, brez obveze za nakup.   

DOSTAVA

Prodajalec izvaja dostavo h kupcu v sodelovanju z izbranimi dostavljavci, navedenimi pri zaključku nakupa.

Stroški paketnega pošiljanja:

DPD: 7,56 € (z DDV)

Pošta Slovenije: 9,64 € (z DDV). Ta izbira ne velja za kartična plačila, ampak samo kot dodatna možnost za plačila po predračunu ali po povzetju.

Čas dostave

Najpogostejši čas dobave blaga je dva (2) do tri (3) delovne dni za izdelke v zalogi, oziroma v času označenem pri izdelku z dodatkom dva (2) do tri (3) dni za pripravo in izdobavo. V vsakem primeru si prodajalec prizadeva naročeno izvršiti v najkrajšem možnem času.

Zaradi praznikov ali vikendov ali nepredvidenih dogodkov, se lahko čas pošiljanja podaljša. V primeru, da naročilo zaradi nepredvidljivih razlogov ne bo dostavljeno v obljubljenem roku, prodajalec kupca o novem dobavnem roku obvesti na naslov elektronske pošte.

Dostava se običajno vrši do vrat objekta, oziroma veljajo vsakokratni pogoji dostavljavca, v kolikor le ta omogoča drugačen način.Cena dostave se izračuna na začetku nakupa v košarici.

Prodajalec lahko podaljša dobavni rok v primeru nepravočasne izpolnitve obveznosti s strani kupca, ki so potrebne za sklenitev oziroma izpeljavo posla (obveznost plačila, podatki o prejemniku …).

Za dostavo izven Slovenije je potrebno poklicati na +386 62 96 720 ali oddati naročilo na naslov elektronske pošte [email protected].

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA

V primeru, da želi kupec iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, v štirinajstih (14) dneh obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi za svojo odločitev moral navesti razlog. Obvestilo o odstopu se pošlje na naslov elektronske pošte [email protected]. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko kupec prejme izdelke in/ali storitve. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga do prodajalca

Če je kupec izdelke že prejel in od pogodbe odstopa, mora izdelke vrniti v tridesetih (30) dneh po poslanem obvestilu ali izjavi, da odstopa od pogodbe. Izdelke mora vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga bo prodajalec kupnino vrnil takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v štirinajstih (14) dneh po prejemu vrnjenega blaga, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena. 

Če je kupec storitev že prejeli (na primer svetovanje, tehnično podporo ali storitev na kupčevem izdelku, odstop od pogodbe ni mogoč.

VRAČILO BLAGA

V primeru odstopa od pogodbe kupec vrne blago osebno na lokacijo prodajalca, vsak delovnik, od ponedeljka do petka med 7:00 in 15:00 uro. Vračilo blaga predhodno najavi na naslov elektronske pošte [email protected] ali preko telefona na +386 2 62 96 720, vsak delovnik, od ponedeljka do petka med 7:00 in 15:00. Ob tem navede ime in priimek, številko naročila, naslov elektronske pošte in kontaktni telefon. Zraven blaga obvezno predloži kopijo originalnega računa. Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.

V primeru odstopa od pogodbe lahko kupec odpremi embalirano blago po dostavljavcu (isti standard kot pri prejemu) na naslov ELPRO Lepenik & Co. d.o.o.; Ob gozdu 7c, Rogoza; 2204 Miklavž na Dravskem polju, Slovenija. Blagu obvezno priloži kopijo originalnega računa in vso prejeto dokumentacijo. Stroške pošiljanja krije kupec sam.

V primeru reklamacije, kupec le to najavi na naslov elektronske pošte [email protected] ali preko telefona na +386 51 228 494, vsak delovnik, od ponedeljka do petka, med 7:00 in 15:00. Kupec bo pozvan k izpolnitvi Reklamacijskega zahtevka, ki je dostopen na spletni strani prodajalca pod zavihkom PODPORA/Reklamacijski zahtevek. Po prejemu oziroma uskladitvi s kupcem bo prodajalec organiziral prevzem pošiljke – stroški bodo v tem primeru za kupca brezplačni. Kupec obvezno predloži kopijo originalnega računa, izdelek pa mora biti v originalni in nepoškodovani embalaži. Prodajalec upošteva zakonodajno pot reklamacijskega zahtevka.  


Kupec lahko na naslov elektronske pošte [email protected] pošljete tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke, predloge in pohvale.

GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo glede na skupino izdelkov in veljavno zakonodajo. Prodajalec izda garancijski list in s tem v imenu proizvajalca izdelka jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če bo izdelek uporabljen v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem prevzema izdelka s strani kupca.

Čas, v katerem prodajalec kupcu zagotavlja, proti plačilu: popravilo, vzdrževanje in nadomestne dele, je vsaj tri (3) leta po preteku garancijskega roka oziroma kot določa slovenska zakonodaja. V skladu s trajnostno politiko se prodajalec zavzema za popravljivost izdelkov, ki jih prodaja.
Popravila se načeloma izvajajo na lokaciji prodajalca. Prodajalec skrbi za usposobljenost servisa za vse svoje pooblaščene prodajne programe. Skladno s stroko in zahtevnostjo popravila lahko prodajalec izdelek vrne v popravilo k proizvajalcu, kar ustrezno podaljša čas popravila. 

STVARNE NAPAKE

Kupec uveljavlja stvarno napako z natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na naslov elektronske pošte [email protected] ali osebno na lokaciji prodajalca, kjer bomo prodajalec izdelek pregledal in izdal potrdilo o prejemu izdelka. Veljajo sprejeta zakonska določila.  

Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo po zakonsko predvidenem roku od izročitve, prodajalec ne odgovarja. Stvarne napake rešuje v zakonsko predvidenem načinu in rokih.

V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, bo prodajalec čimprej, vendar najkasneje v roku osmih (8) dni, ugodil zahtevku. V primeru spora glede obstoja napake, bo prodajalec najkasneje v osmih (8) dneh pisno odgovoril.

VARNOST

Prodajalec zagotavlja, da je poskrbel, da bo vsak nakup varen. Vsi zaupni podatki, ki se prenašajo preko spleta (osebni podatki, podatki o nakupih in številke plačilnih kartic), so ustrezno kodirani, zato jih tretje osebe ne morejo prebrati. 

Spletni center www.elpro.si uporablja 128-bitni kodirni ključ in tehnologijo SSL (Secure Socket Layer). Za maksimalno varnost prenosa je poskrbljeno z mehanizmi, ki jih uporabljajo banke, finančne ustanove in najboljše spletne trgovine. 

Vse transakcije s kreditno/plačilno kartico potekajo preko 3D Secure terminala, ki varuje podatke dejanskega imetnika kartice ter zagotavlja visoko raven zaščite zlonamerne uporabe kartic.

Podatki o plačilu in karticah se ne shranjujejo na strežniku prodajalca.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi kupec sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno originalno programsko opremo (posodobljeno protivirusno zaščito) svojega računalnika. Vsak kupec ima uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le kupcu. Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Vsi obdelovani osebni podatki so v skladu s prodajalčevo sprejeto Izjavo o varovanju zasebnosti.

UKINITEV REGISTRACIJE

Če želi kupec ukiniti registracijo v “Mojem računu”, to sporoči na naslov elektronske pošte [email protected]. Za preverjanje pristnosti podatkov, bo prodajalec kontaktiral kupca in dokončno potrdili ukinitev registracije. Zahtevek za ukinitev registracije mora biti poslan z naslova elektronske pošte, s katerim je bil kupčev račun odprt. V roku petnajst (15) dni od prejema kupčeve zahteve za ukinitev registracije, bo prodajalec izbrisal osebne podatke kupca in ga o tem tudi obvestil.

ODJAVA OD e-novic

Odjava iz seznama prejemnikov e-novic je možna kadarkoli s sporočilom na naslov elektronske pošte [email protected]. Kupec se lahko odjavi tudi s klikom na odjavno povezavo v katerikoli od prejetih elektronskih novic. Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da bo kupec v petnajstih (15) dneh od datuma odjave še prejel elektronsko pošto. V takih primerih se prodajalec iskreno opravičuje in prosi za razumevanje.

BRISANJE PRIJAVE NA e-novice

Če želi kupec brisati osebne podatke, ki jih prodajalec hrani za pošiljanje novic, je potrebno, da to sporoči na naslov elektronske pošte [email protected]. Zahtevek za brisanje prijave mora biti poslan z naslova elektronske pošte, s katero se je kupec prijavil na elektronske novice, ali pa mora navesti naslov elektronske pošte, ki jo odjavlja. V roku petnajst (15) dni od prejema kupčeve zahteve za brisanje prijave, bo prodajalec izbrisal osebne podatke kupca in ga o tem tudi obvestil.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Vsebino, objavljeno na straneh www.elpro.si, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah. ELPRO Lepenik & Co. zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani, vendar ne prevzema nobenih garancij o njeni ažurnosti in/ali natančnosti. Vsi kupci vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.

ELPRO Lepenik & Co. ali katerakoli izmed drugih pravnih ali fizičnih oseb, ki so sodelovale pri nastanku in izdelavi www.elpro.si, ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh, ali za kakršnekoli tehnične napake. Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke v www.elpro.si. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala na www.elpro.si. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas ali direktno na proizvajalca izdelka. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.


ELPRO Lepenik & Co. si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko www.elpro.si kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.

PRITOŽBE IN SPORI

ELPRO Lepenik & Co. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb. V primeru težav pokličite na telefonsko številko +386 2 62 96 720, ali pošljite elektronsko sporočilo na [email protected], ali nam pišite na naslov ELPRO Lepenik & Co. d.o.o.; Ob gozdu 7c, Rogoza; 2204 Miklavž na Dravskem polju. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo 

Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko – Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList.

SPREMEMBE

Prodajalec si pridržuje pravico kadarkoli spremeniti te pogoje. Velja vsakokratna, na spletnih straneh, objavljena zadnja verzija.

KONČNE DOLOČBE

S spletnim naročilom kupec izjavlja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in sprejema zapisana določila.

Rogoza, 1. februar 2020                              

Aleksandra LEPENIK, Zoran LEPENIK

Za vaše zmage, z našimi rešitvami. Pokličite nas:
Kontaktirajte nas.

Pokličite nas:
+386 (0)2 62 96 720

Pišite nam:
[email protected]